Wednesday, April 21, 2010

Last Day Hari Selasa

Mlm td tdur lewat. Buat finishing apa-apa yang patut. Tapi masih bercelaru. Buat contoh presentation murid dan guru. 3.30 pg baru tdo.
Wlau apapuntetap bangun awal dgn bersendalkan panadol sakit urat! Semalam ada sesi foto bersama fasi Pn Rema. Uhhh puan ni suka ambik gambar rupanya. Post akan datang aku akan masukkan gambar. Sesi pg ni siapkan apa2 yang patut. Lepas cek, aku suruh pulak Zamri cek. Harap2 tak ada lagi yang tertinggal. Pn Rema edarkan thumbdrive utk copy hasil kerja masing2 untuk present sesi 2.30 ptg nanti. Dgr khabar wakil TESDEC akan dtg, bw duit utk claim pjalanan dan thumbdrive free 8 gig. Huiii seronok juga. Duit claim tu blh la wat beli rokok.... heh. Pas2 thumbdrive tu buat menambahkan koleksi aku yang la ni ada 3 segugus. Kami dikehendaki check out pkul 2.00 ptg. Tp ada 1 slot lg.
2.30 ptg- Slot showcase. Dilakukan ala2 formula one coz takut tak sempat semua kumpulan bentang. Kumpulan aku masih lg tertinggal satu bahagian dlm unit plan. Cit.. camno aku tak nampak yang tu?!! Showcase ini dimenangi oleh kump 4. Tahniah buat kakak bertiga tu. Aku pun blh buat gitu... cuma tak sempat.. Tapi camno diorang sempat?
Wakil TESDEC dtg bahagikan thumb drive. Alaaa 2 gig je?? Boley laaa asal brg free. RM20 kat kedai tu.. Claim cuma dpat 20 sen 1 km aje. Aku buat duk Guntong Luar. Gi balik 70 km. Dapat laaa RM14.00. Betul la.. blh la wat beli rokok.... Abis slot terus balik. Pala dah start penin semula oooo.

No comments:

Post a Comment